diumenge, 11 de novembre del 2012

Primera sessió taller Power Point


Aquesta setmana hem tingut la primera sessió de Power Point com a taller pràctic. Segons la Wikipedia, el Power Point és una eina per realitzar presentacions amb un text esquematitzat, animacions de text i imatges predisenyades o importades. Es poden aplicar diferents dissenys de font, plantilla i animació.

Els meus coneixements previs sobre aquesta eina són molt bàsics consistents en inserir imatge i text, i poca cosa més. Per això, em trobo il·lusionada, ja que crec que podré aprendre moltes coses que m’ajudaran tant en els meus estudis com en la vida professional.

En aquesta sessió hem inserit imatges (aquestes han d’estar en format jpg) i audios. La inserció d’audios ha estat una novetat per a mi, però no m’ha semblat difícil. Només s’ha de tenir en compte que els audios han d’estar a la mateixa carpeta que la presentació i s’ha d’utilitzar el forma WAV.

Una altra novetat ha estat l’hipervincle o enllaç. Això tampoc m’ha resultat tan difícil com em pensava en un primer moment. Era una mica confús que en una versió es deia hipervínculo i en una altra enllaç, i no semblava la mateixa cosa.

Podria concloure que aquesta primera sessió ha estat molt positiva, m’he sentit còmoda i he pogut seguir la classe. Continuo amb moltes ganes per la propera sessió.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada