dissabte, 1 de desembre del 2012

Tercera sessió taller Power Point


Aquesta setmana hem assistit a la tercera sessió de Power Point. En aquesta ocasió, s’han explicat conceptes una mica més complicats com les transicions, disparadors, etc.

En aquesta classe m’he sentit una mica perduda, ja que aquests conceptes no són fàcils d’entendre a la primera sense veure el seu funcionament. En aquesta ocasió, he necessitat de l’ajuda dels companys, ja que m’he perdut en vàries ocasions. Tampoc he pogut agafar apunts com en les sessions anteriors, i això m’ha angoixat una mica, ja que no sé si seré capaç de realitzar l’exercici tota sola.

Suposo que amb molta pràctica, seré capaç d’interioritzar aquests nous coneixements, però malgrat que el Power Point és una eina fàcil d’utilitzar en general, i bastant intuïtiva, aquestes últimes possibilitats que s’ofereixen, m’han semblat difícils de portar a la pràctica.

Una vegada més, penso que la pràctica m’ajudarà a poder assolir els nous conceptes del taller. Estic veient que aquesta eina es complica, però que ofereix moltes possibilitats realment molt útils. Aquí comença el meu treball personal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada