diumenge, 14 d’octubre del 2012

Taller d'imatge (eina GIMP)


Després d’haver realitzat els dos tallers, estic una mica més tranquil·la ja que he començat a entendre com funciona aquest programa.
Quan comences a utilitzar qualsevol tipus d’eina, t’has d’armar de paciència i provar, equivocar-te i tornar a començar. Personalment, de vegades em poso nerviosa i quan no em surt bé, l’apago i torno a començar.
En el cas d’aquestos tallers, comptar amb el suport i l’ajuda dels companys, pot ser un gran avantatge perquè tens la possibilitat de preguntar en tot moment i entre tots es poden resoldre els dubtes.
Quan la professora anava explicant, de vegades em posava nerviosa ja que sóc lenta i em costa anar al mateix ritme, i si em perdo, m’angoixo. Aquí és molt important la presència dels companys per tal d’ajudar-te.
En el cas concret d’aquesta eina, s’havia de tenir en compte les capes per tal de que la imatge principal no es modifiqués. Aquest concepte m’ha resultat completament nou.
La resta de les possibilitats del programa eren més fàcils d’utilitzar com per exemple retallar amb els puntets i després enganxar a l’altra imatge.
De totes maneres, necessito més pràctica per dominar aquesta eina i molta paciència. 
Aquest és el resultat, molt divertit!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada